Benvenuti à i nostri siti web!

Sette precauzioni per u mantenimentu di u pad di raffreddamentu per evaporazione di l'acqua

U sistema di rinfrescamentu di u pad di rinfrescante evaporativu cù un ventilatore di scarico (fan di pressione negativa) hè sempre più accoltu da a maiò parte di l'utilizatori per via di u so costu di input bassu è u costu di operazione ultra-bassu. troppu travagliu di mantenimentu.Hè un equipamentu di rinfrescamentu di l'attellu eccellente. Tuttavia, per assicurà a vita di serviziu più longa è un megliu effettu di u sistema di rinfrescante, alcuni travagli di mantenimentu sò sempre necessarii. pads :

1. cuntrollu di quantità acqua

A cundizione ideale di u cuntrollu di quantità d'acqua hè chì a quantità d'acqua pò bagnate u pad di rinfrescante uniformemente, avè un picculu flussu d'acqua chì scorri lentamente longu u mudellu di u pad di rinfrescante. volume acqua pò esse direttamente cuntrullati.

2. cuntrollu di qualità acqua

L'acqua aduprata per u pad di rinfrescante in generale hè acqua di robba o acqua di pozzu prufonda. Necessità di pulisce regularmente u cisterna d'acqua è u sistema di circulazione di l'acqua (di solitu una volta à settimana) per mantene a bona qualità di l'approvvigionamentu d'acqua. per installà un filtru per filtrà u sedimentu è altre impurità in l'acqua.

3. Trattamentu di perdite d'acqua

Quandu l'acqua sbocca o sbocca u pad di rinfrescante, prima verificate se l'approvvigionamentu d'acqua hè troppu grande, è in segundu, verificate s'ellu ci sò cuscinetti di rinfrescamentu danati, o dannighjati à u bordu di u pad, etc. adesivu strutturale dopu a cessazione di l'acqua.

4. Asciugatura irregulare è bagnata di u pad di rinfrescante

Aghjustate a valvula di fornimentu d'acqua per cuntrullà a quantità d'acqua o rimpiazzà a pompa d'acqua d'alta putenza è a pipa d'acqua di grande diametru. a terra in u sistema di circulazione di l'acqua.

5. Mantenimentu di ogni ghjornu

Spegnete u ventilatore 30 minuti dopu chì a pompa d'acqua si fermava di i cuscinetti di rinfrescante per assicurà chì u pad di rinfrescante hè completamente seccu una volta à ghjornu. Dopu chì u sistema si ferma, verificate se l'acqua accumulata in u cisterna d'acqua hè drenata per impedisce u fondu di l'acqua. u pad di rinfrescante da esse immersa in acqua per un bellu pezzu.

6. Cooling pads pulizia

Rimozione di scala è alghe nantu à a superficia di u cuscinettu di rinfrescante: dopu avè asciuttu completamente u pad di rinfrescante, spazzola delicatamente su è giù cù una spazzola suave per evità di spazzola horizontale. spazzolatura) dopu principià solu u sistema di fornitura d'acqua per lavà a scala è l'alga nantu à a superficia di u pad di rinfrescante. adesivo a faccia o a doppia faccia.)

7. Control di rodenti

In a stagione quandu u pad di rinfrescante ùn hè micca utilizatu, a reta di rodenti pò esse installata o u rodenticide pò esse spruzzatu nantu à a parti inferjuri di u pad di rinfrescante.


Tempu di Postu: Mar-22-2022